14 Ekim 2010 Perşembe

heves

heves güzeldir ama azimle kol kola girmezlerse ortaya anlamsız ürünler çıkabilir. yaklaşık 5 ay önce hevesle ve istekle açtığım bu blok gibi...
bu durum, şu an zihnimde yaşadığım şeyle hemen hemen aynı şey aslında. yazmak istediğim çok şey ama aklımdakileri düzene koyup anlamlı bir bütün oluşturamıyorum. aynı anda pek çok şeyden bahsedersem yazının bütünlüğünü kaybedeceğini de biliyorum işte sırf bu yüzden anlamsız ve düzensiz de olsa yazmak yerine yazmamayı tercih ediyorum. böylelikle hevesle içine daldığım bir şeyden yine kendi saçmalıklarım yüzünden uzak kalmak zorunda kalıyorum. aslında bu oluşumun anlamlı ve düzenli şeyler oluşturmak zorunda olmadığının farkındayım ama kontrol sistemim buna müsade etmiyor. zira daha sonra okuyup pişmanlık duyacağım şeyler yazmak, kimsenin okumadığı bilgisine sahip olsam da beni rahatsız ediyor.
mesela şu an bunları oldukça hızlı ve fazla düşünmeden yazabildim. tekrar okumadan yayınlamak niyetindeyim. daha sonra okuduğumda herhangi bir pişmanlık duymazsam eğer bundan sonra yazmaktan çekinmeyeceğime dair söz veriyorum.
ancak dediğim gibi azim yoksa sonuç da yoktur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder