20 Mayıs 2010 Perşembe

Beklemek

Bazı düşünceler sahibini bile şaşırtacak derecede hızlı değişir. Ancak bazıları vardır ki zaman kavramından bağımsız ve değişmezdir.

Bundan on yıl önce henüz 14 yaşında tazecik bir ergen iken bir an önce büyümeyi bekliyordum. Sabırla bekledim ama bununla yetinmeden en çok hayal kurudum. Tam da şimdi hayalini kurduğum yaştayım ve keşke o kadar çok hayal kurmasaydım diyorum.
Altı yıl önce de 14 yaşında kurduğum hayalin en önemlisini gerçekleştirmeyi bekliyordum. Bu sefer sabırdan ve hayal kurmaktan daha fazlası gerekti, çalışmak! Bulunduğum koşullar içinde çok ama kapasiteme göre az çalıştım. Hayalim gerçek oldu üniverisiteyi kazandım. Şimdi yüksek lisans bile yapıyorum ama keşke daha az hayal kurup, daha çok çalışsaydım diyorum.
Şu sıralar da hayal ettiğim işe kavuşmayı bekliyorum, uzun süredir bekliyorum, sabrediyorum, belki daha çok bekleyeceğimi kestirebiliyorum. Ama bazen keşke azcık daha şanslı olabilseydim de diyorum.
Dönüp arkama baktığımda ise değişen pek çok şey görüyorum. Bulunduğum koşullara göre mecburen değişen hayallerim, düşüncelerim, beklentilerim... ama hiç değişmeyen şeyler de var. Bundan tam bir yıl önce sözlüğe de yazdığım gibi değişmeyen tek şey sabır ve;

Beklemek ölçülebilen bi şey olsaydı eğer birimi kesinlikle sabır olurdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder